Follow us on Twitter

Inloggen

Email
Wachtwoord

wachtwoord vergeten?
aanmelden

opvakantie.nl

Telefoon & Bezoek!

*ma/vrij; op afspraak*
online beschikbaar
Snelfilterweg 270
3063 JJ Rotterdam
+ 31 (0) 10-2131364

info@opvakantie.nl
KvK. 50269070

(Aan)vraag

Heb je een vraag of kun je de vakantie die je zoekt niet vinden? Stuur ons een (aan)vraag!

Informatie over Verzekeringen van Unigarant.

Voor persoonlijk advies over de meest gunstige reisverzekering kun je bellen met 010-213 13 64, of mailen naar info@opvakantie meer >>

Veel gestelde vragen

Als ik een (aan)vraag stuur, hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg? Het systeem stuurt ALTIJD direct een reply op het moment dat je mailtje binnen is gekomen, zodat je zeker weet dat het is aangekomen bij ons! Krijg je geen auto reply, dan is er iets misgegaan met je mailtje (misschien klopt je email adres niet, bijvoorbeeld). Wij streven ernaar om elk mailtje binnen 24-uur persoonlijk te beantwoorden. Het maakt echter wel uit wanneer je ons gemaild hebt. Als je ons door de week (tijdens kantooruren) een aanvraag stuurt heb je meestal binnen enkele uren bericht. Mail je op vrijdagavond, dan kan het zijn dat je pas op maandag een reactie krijgt.

Als ik een vakantie aanvraag bij Fresh Travel / Opvakantie.nl, wordt deze dan ook meteen definitief gereserveerd? Het ligt eraan welke keuze je gemaakt hebt in het aanvraagformulier. Je kunt daar namelijk kiezen uit het versturen van een vrijblijvende aanvraag en het verzenden van een aanvraag voor definitieve reservering. Als je kiest voor een vrijblijvende aanvraag dan ben je door je gegevens in te vullen nog nergens toe verplicht. Het betreft hier een aanvraag: dwz wij nemen altijd eerst contact met je op voordat wij iets reserveren. Als je kiest voor de optie 'definitief reserveren', dan zullen wij de vakantie vastleggen als deze nog beschikbaar is. Je moet daarom ook akkoord gaan met de voorwaarden, voordat je de aanvraag voor definitieve reservering kunt verzenden. Als je op de site hebt gekeken dan zie je dat de vakanties op verschillende manieren zijn ingevoerd. Bij sommige vakanties worden geen data of pakketten genoemd en heb je alleen een vanaf prijs. Deze vakanties kun je vrijblijvend opvragen, waarbij wij eerst bij je terugkomen met een volledige offerte (indien mogelijk). Het is belangrijk dat je ons voldoende informatie geeft, zodat wij je verder kunnen helpen. Bij andere vakanties zie je vertrekdata en prijspaketten genoemd in een tabel, met daarbij alle informatie over de verplichte extra's (als luchthavenbelasting) en bijvoorbeeld mogelijke extra's die je zelf kunt kiezen. Als je een aanvraag doet voor een van deze vakanties dan zullen wij direct bij de leverancier navragen of de vakantie beschikbaar is en indien mogelijk een optie nemen voor definitieve reservering. Ter bevestiging nemen wij contact met je op om de reservering door te nemen (vaak telefonisch). Als jij vervolgens akkoord bent wordt de reservering definitief gemaakt.
 
Wat gebeurt er als de vakantie die ik aanvraag niet beschikbaar is? Als de vakantie die je wilt niet meer te boeken is zullen wij, na overleg met jou, vrijblijvend (indien mogelijk) een alternatief bieden. Doorgaans is het een vergelijkbaar pakket of hetzelfde pakket, maar dan met een andere vertrekdatum en/of reisduur.
 
Kan ik ook extra wensen en voorkeuren aan Fresh travel / Opvakantie.nl doorgeven en hoe wordt daar rekening mee gehouden? Bij elke (aan)vraag heb je de ruimte om je wensen en vookeuren aan te geven. Zo is het zelfs mogelijk dat wij een bestaand pakket voor jou 'op maat' verlengen, verkorten of aanpassen. Het is helaas niet bij alle pakketten mogelijk, maar aarzel niet om zoveel mogelijk bij de eerste aanvraag aan ons te melden! Wij laten je weten wat er kan en regelen voor je wat er te regelen valt!
 
Kan ik met een credit card betalen? Alle betalingen geschieden in principe per bankoverschrijving na ontvangst van de factuur (tevens bevestiging).Als je wilt kun je via onze paypal account een betaling met credit card doen, let wel dat er dan extra kosten (voor jouw rekening) bijkomen.
 
Worden de reisbescheiden per post verzonden? In principe wordt alles per mail verzonden, maar als je wilt kunnen wij de papieren (ook de factuur) uitdraaien en per post aan je verzenden.
 
Mag ik een vakantie die ik geboekt heb (kostenloos) annuleren als ik toch nog niet (aan)betaald heb? Nee, op het moment dat jij een definitieve reservering maakt is het niet meer mogelijk om de vakantie kostenloos te annuleren. Bekijk onze voorwaarden. 
 
Hoe lang bestaat Opvakantie.nl? Opvakantie.nl is in 1999 gestart  en vanaf februari 2000 online. Destijds een online reisbureau, ondertussen gespecialiseerd in wintersportvakanties en (golf)surfvakanties.

opvakantie sneeuw special

Meivakantie. NL leraren, lentezon, fantastisch skiën of boarden. Voor ouders én kids, alle leeftijden
:: Family Jam Tignes

Kerst Family Jam Livigno

Family Jam LAAX

Freeride, Fun & Friends

Snowcamps